Wolvi666
User
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 13:36, 13 Mar 2014 Temat postu: Czołg Kompani Średniej KV-1S |
|
|
KV Siemka, Sport, czołg OP któremu szykuje się nerf, bo wyląduje na T7 siedząc obok IS w drzewku radzieckim, a jego odmiana z armatą 85 zostanie na T6. Czołg jak czołg, w rękach mas dziadostwo, w rękach plutonu ogarniętych graczy gwałt na randomkach przeciwnej drużyny. Występujący zwykle z innymi trzema HTT6, albo w Siemka party o których mażą Nashorny, Hellcaty i KV-2, a nie same Sporty
Piszę poradnik przed nerfem czy bufem tego czołgu bo wola WG jest nieprzewidywalna, ale coś zrobią temu czołgowi i będzie to bolało i król derpa wróci do KV-2, a Siemki się przesiądą na inne HTT6 albo MTT6. Wiadome jest jedno gracze ci nie zginą z list nekrologów losowych meczów.
Czym jest KV-1S?
Jest to lekki czołg ciężki, nie czołg ciężki jak jego braciszek T-150. Jest wstępem do linii technologicznej lekkich czołgów ciężkich czyli IS->IS-3->IS-8->IS-7. Taki med z pancerzem.
Z czym się go je?
Z nadzieniem o penetracji powyżej 100mm.
Tutaj opancerzenie tego miśka. Z przodu z kątami średnio wychodzi 112 mm efektywnego pancerza, nie licząc skątowania bocznego.
Dodatkowo z optymalnymi modułami do walki i wyposażeniem, nie wymagane jest wyposażenie złote ale zalecane dla bonusów (zwłaszcza gaśnica).
Wady czołgu?
Przeładowanie (~13 sek) co powoduje, że inne czołgi mogą go klepać nawet na 2-3 strzały np niemieckie 75/L70 o przeładowaniu 4s.
Lubi się palić i ma mały zasięg widzenia.
Zalety czołgu?
Alfa, pancerz i kształt wieży, prędkość.
Załoga?
Dowódca: Żarówka, Naprawa, Camo,...
Celowniczy: Snajper, Strzał z biodra, Naprawa, Camo ,...
Kierowca: Czystość i porządek, Gładka jazda, Jazda terenowa, Naprawa, Camo,...
Radiooperator: Rozeznanie w sytuacji, Naprawa, Camo,...
Ładowniczy: Bezpieczne magazynowanie, Naprawa, Camo,...
Oczywiście w międzyczasie jak potrzeba Braterstwo można wsadzić na każdego członka załogi, ale musi już być 100% na każdym, aby pracowało. Perki pogrubione są wymagane jako obowiązkowe, aby RNG nie krzywdził czołgu zniszczeniem modułów i minimalizować czas ich naprawy.
Taktyka czołgu?
(1) Dojechać do osłony i się za nią skryć
(2) Sprawdzić dostępność celu
(3a) Wyjechać skątowany do wybranego celu za zasłony
(3b) Wystrzelić
(3c) Schować się za zasłonę
(4) W przypadku dalszego funkcjonowania agresywnego celu wrócić do kroku (3a), w innym wrócić do przypadku wróć do kroku (2)
W przypadkach innych jak pozycyjna walka zza osłon, Trzeba minimalizować odległość do wroga i manewrami oskrzydlającymi eliminować wroga celując po elementach z modułami krytycznymi (celowniczy,ładowniczy, dowódca, magazyn amunicyjny, silnik, zbiorniki).
Jak z nim walczyć?
Unikać końcówki lufy wymierzonej w twój czołg.
Celować po wannie z prawej strony czołgu, gdzie znajduje się na 2/3 długości zbiornik paliwa (wada z KV-1), grzybek dowódcy (50% szans na likwidacje dowódcy), przednia płyta (75mm) i boki.
W przypadku unieruchomienia gąsek, to walka kołowa (słaby obrót wieży).
Zadanie w kompani?
Szpica natarcia w mieście, albo osłona flank obrony na pustym terenie. Bez zwiadu bezużyteczny. Co do celności działa, to jak ruska celność raz nie trafisz z 20 m w KV2, a następnym razem trafisz z 650m w jadącego AMX 12t.
W czasie przeładowania wymaga opieki innych czołgów kompanii. Przy skupionym ostrzale 3 KV-1S możliwość płynnej eliminacji czołgów wroga przy skoordynowanym gwałcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolvi666 dnia Czw 13:39, 13 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|